Tuesday, December 29, 2009

~all bout my wedding~

hmm sedar2 tak sedar hanya tinggal sebulan lebih jer lg aku akan melangsungkan perkahwinanku bersama MR.HERO.. apakah aku benar2 bersedia untuk menjadi seorang isteri?? setelah membuat perbincangan dengan keluargaku, kamu sepakat untuk mengunakan tema merah putih untuk majlis disebelah aku.. dan di sebelah dia pula biru putih (persiapan disebelah pihak sana dah semakin siap).. upacara sword barrel pula akan dilakukan dikedua2 belah pihak (atas permintaan kedua2 family).. pengapit aku pula disebelah aku ialah SAIDATUL LIYANA ( kawan baik aku semenjak sekolah) and disebelah sana pula mungkin adikku sendiri.. aku takut dan risau memikirkan majlis perkahwinan kami kelak.. macamanalah keadaannya nanti.. moga2 tiada masalah yg muncul nanti.. aku doakan semoga segalanya berjalan seperti biasa.. insyaAllah..

No comments:

Post a Comment