Monday, April 19, 2010

~fesyen tudung & saya~

~ i heart fesyen anak tudung yg berlayer2 tu..uhuhuhu... selalu aku beli online je....

~yg happy nye ialah tudung yang di jual mmg sgt2 berkualiti tau.. selesa sgt..

~anak tudung ni aku gayakan samada dgn syria atau shawl.. shawl2 pun aku borong kat butik yg sama..

 anak tudung ala ida with syria..

~ hmm ahaaa... ada lg 1, fesyen shawl.. hmm im crazy wif shawl... i sanggup beli shawl yg sama but len color..

~ it juz becoz i really fall in luv dgn shawl.. hehehe..

arabian rain shawl (kata owner boutique.. hehe)

~untuk majlis yg formal, kadang2 aku guna tudung ala siti.. ala.. yg 2 lapis tu... best gak.. nampak formal..

~ i have 2 sets of it... 1st time pakai masa pergi wedding kapt. safuraa.. best.. dis one aku beli kat uptown je..

 my tudung ala siti.. hehe... dis one gorgeous ok....

~ and for da last... tudung yg aku gunakan untuk seharian adalah tudung ikin...tudung yg sgt senang dipakai..

~even for my akad nikah n bersanding pun aku pakai tudung ikin... hehe....

tudung ikin yg digunakan masa akad nikah.. its luxurious with swarovski...

~ so im really in luv with fesyen bertudung.. huhuhu... do u think i have to open my own collection????? hurm..




No comments:

Post a Comment