Saturday, December 31, 2011

Happy New Year 2012...

Selamat tahun baru pada semua kawan2 blog ku... Hari ni bertambahlah lagi usiaku.. I'm turning to 25.. Yeayy.. InsyaAllah tahun ni juga aku dan suami akan menimang cahaya mata kami.. Semoga semuanya dalam keadaan selamat sehingga ke saat kelahiran.. Azam tahun baru?? Ermm ntahlah.. Rasanya sama je tetiap tahun.. Ingin terus memperbaiki diri ini semoga menjadi manusia yang lebih sempurna..

Di tahun baru ini diharap semoga MEREKA ADIK BERADIK tidak lagi menganggu hidup saya.. Saya dah menghidekan semua status saya pada mereka kerana mereka agak tidak senang dengan status saya.. Semoga mereka lebih senang dan bahagia tanpa melihat status saya.. Si adik yang sangat2 bermuka2 itu semoga tahun baru ini menjadikan diri anda lebih baik.. Saya doakan..

Tahun kedua sebagai isteri kepada insan yang bernama MD NIRSHASA MD SALLEH.. Semoga tahun ini akan lebih memberi kita berdua kebahagiaan.. InsyaAllah kehadiran bakal ahli keluarga baru kita akan lebey membuatkan kita sekeluarga bahagia.. Dengar2nya ada rezeki baru menjelang tahun baru.. Alhamdulillah.. Hikhikhik.. Orang kata rezeki anak kan... :-)

InsyaAllah selepas melahirkan dan berpantang.. Aku akan mula menceburkan diri didalam sektor perkerjaan.. Bukan apa, dapat juga membantu suami apa yang patut kan.. Semoga Allah mengabulkan keiinginan ku ini.. Amin.. Apa lagi ye nak ucapkan disini??? Ermm nanti2 lah uodate lagi.. Hikhikhihk.. Papepun HAPPY NEW YEAR EBIBODY.. WELCOME 2012.. :-)

No comments:

Post a Comment