Tuesday, January 12, 2010

~me & kids~

hmm lately aku terlalu sukakan baby.. tak kisah anak siapa pun aku mesti rasa macam nak pegang je baby tu.. and untuk melempiaskan rasa suka sgt pada baby tu, aku suka main dengan anak buah aku yang cute iaitu baby awin ( lebey kurang sebulan umurnya) dengan kakaknya syarwa (4 years old).. hurmm anak2 buah aku ni comel2 sgt.. yg kakak tu dah petah sangat bercakap.. and yang baby tu badannya dah bulat.. mama diaorg pun ok.. mungkin dengan adanya aku dapatlah dia rehat sikit.. hurmm bila main2 dengan anak2 buah aku ni.. ia buat aku terasa macam tak sabar plak nak ada baby sendiri.. hehheh.. (gelak gatal..huhu).. bila main dengan anak2 buah aku ni, aku rase mcm aku dah memantapkan skill aku dlm menjaga baby ni.. so, nanti mungkin menyenangkan aku sikit bila aku dah punya nak sendiri kelak.. setakat nak basuh berak, mandikan baby tu aku takde masalah rasanye.. kalau nak tahu, si syarwa tu sekarang mulutnya mak oii mcm pop corn.. ade je benda yg dia nk cakap.. tak pelat plak tu.. si awin plak, suka buat muka cute.. bila dukung die mesti aku nak amik gambar die.. naik penuhlah hp aku ni dengan gambar si awin ni.. pastu pantang lah pegi shopping.. kalau ternampak baju2 baby girl yang cute, kalau boleh sume aku nak beli.. paling kurang pun mesti ade lah sepasang dua skirt, gaun, suar yang aku belikan untuk si kecik tu.. yang kakaknya si ca'wa (nama panggilan syarwa) plak aku suka bawa die g makan chicken chop.. leh habis sepinggan.. hehehe.. setiap kali die tgk muka aku, confirm die akan cakap "untie nurul, nak jajan ( snek dlm bahasa jawa.. mak die jawa totok.. hehehe)" lagipun family abang sedara aku tu duduk dekat ngan rumah aku.. lagi senanglah aku nak men ngan anak buah aku yg dua org tu.. si ca'wa ni pandai posing.. muka pun cantik sgt.. pantang sua camera mesti terlentok liuk lah badan dia posing..
yg adik... comei sgt.. suka tido menerap.. heheh.. hurmm bestnya lah melayan budak2 ni.. betul2 excited nk ade anak sendiri.. hehehe.. doakan2 lah yer..

No comments:

Post a Comment