Friday, July 1, 2011

Bila Cik Nurul mula menaip lagi...

Salam kawan2 sume...

    Entri kali ni Cik Nurul nak story pasai Cik Nurul yang dah takut duduk kat negara Malaysia yang Cik Nurul cintai.. Bukannye ape, Cik Nurul riso laaaaa makin lama makin lah ramai rakyat Malaysia yang dah buat bende pelik2...Sebenarnya Cik Nurul ni bukan lah seorang yang sangat suka propa bende2 yang berkaitan hal ehwal politik atau keadaan semasa.. Tapi apa yang berlaku sejak kebelakangan nih sangat2 menakutkan Cik Nurul..
Okeh2.. Done pasal hal ehwal semasa...
   Last Wednesday, Cik Nurul ade appointment dengan pakar O&G kat Hospital Ipoh.. So Cik Nurul pun balik la sendirik ke Ipoh.. Cik Nurul memang dah seriau dengan perkhidmatan bas, jadi Cik Nurul naik ETS.. ETS ni ala2 komuter gitu.. Best gak naik ETS nih.. Selesa.. Siap ade pramugari dan pramugara lagik.. Superb..!! Mungkin sebab masiih baru, so masih best lagi la segala yang ade dalam tu... 

  Kat hospital lak, Cik Nurul telah diperiksa oleh doktor pakar yang bernama DR.ZEITY.. Doktor ni memang la sangat bagus.. Layanan dan perkhidmatan yang diberikan sangat2 bagus.. Cik Nurul beri *****.. Haaa 5 * untuk DR.ZEITY..Dari hasil ujian yang telah dijalankan terhadap Cik Nurul, Cik Nurul telah sihat sepenuhnya, Alhamdulillah.. PID yang Cik Nurul hadapi telah pulih sepenuhnya... Nak tau ape doktor cakap lagi... "wanita yang sudah berkahwin sangat berisiko untuk kene PID.." so silalah amik perhatian ye wahai sume puan2 diluar sana..

    Ape itu PID dan cara2 rawatannya?? Sila lah baca entri2 yang lepas ye... Hehehe.. Ape lagi ekk Cik Nurul nak citer. tetibe idea blank lak.. Takpelah.. Nanti bila Cik Nurul ade idea balik, Cik Nurul taip lagi ye.. bubye..

No comments:

Post a Comment