Thursday, November 28, 2013

Cerite hari ni..

Haaaa arini unit asben aku ade family day kat the carnival water park.. Actually... Dah 3 tahun aku duduk sini.. Xpernah pun teringin nak pegi sana.. Heheheheh.. Sekadar lalu je kat situ and oandang dari luar.. Tapi td masuk.. Not bad jugaklah tempatnya..

Sebab rumah yang sekangkang semut je dari lokasi tu.. Kami pun xdelah bertolak awal sgt.. Hehehehe.. Kirenya just nice lah waktu sampai tu.. Bile dah sampai tu aktiviti die dame jelah macam aktiviti family day yg lain.. Hehehehe.. So bored to story again here.. Hehehehehe..

Oleh sebab previous experiences dimana anak terunaku si abg ajim demam bile berendam.. Naik3 je dr kolam aku terus mandikan beliau dan salin baju.. Xtunggu2 dah.. Lepas tu terus siapkan si adik.. Pun aku mandikan.. So legalah..

Balik plak aku bg terus si adik n si abg ubat demam.. Adalah sangat teruk kalo dorang demam lagi3 si abg ajim tu.. Huiii mommy takut... Harap2 xdemam lah si abg... So balik2 tu mommy dan abah terus mandi2 n kami tertido sampai lewat petang... Heheheh..

Malamnye plak.. Aku dah mula rse xsedap badan.. Dan kepala aku nyuttt nyuttt.... Adoiiiii.... Kebetulan inche suami tu plak nak kuar jap.. So bile die balik die belikan aku burger bakar.. Aku pun makan... (tak habis pun.. Kongsi dengan abg ajim n tetap inche suami kene habiskan).. Lepas makan aku terus angkut abg ajim n adik asha naik atas utk aku makan ubat.. Oiiii kenyang woii.. Hahahahahhs..

No comments:

Post a Comment