Wednesday, November 27, 2013

permata hati mommy..

Assalammualaikum...

Lamanya aku x update blog.. Mesti ada kawan2 aku yg lupakan terus blog nih kan... Hehehehhe..

Okey.. Bersesuaian dengan title entri kali nih.. Ramai yg tahu atau mungkin ade yg masih tak tahu yang aku sekarang dah punya 2 orang cahayamata..

Yang sulung dah 1y8m.. Dilahirkan melalui kekdah pembedahan akibat dah lemas di dalam kandungan mommy.. Khalifah kecil ini kami namakan MUHAMMAD HAZIM HAFIY B. MD NIRSHASA.. Nama yang membawa maksud org yang teliti, cekap dan tegas dan dimuliakan Allah.. Semoga abg ajim membesar dan menjadi orang yang berkeperiban seperti nama yg telah mommy dan abah berikan..

Si adik pulak alhamdulillah aku dan suami dikurniakan seorang cahaya permata perempuan.. Bidadari kecil ini alhamdulillah berjaya aku lahirkan secara normal walaupun jarak dekat dengan si abg.. Bidadari kecik ini kami daftarkan atas nama NUR HASHA HANANNIA BT. MD NIRSHASA.. nama.yg bermaksud kesempurnaan yg di sukai / disayangi Allah..

Merek membesar bagaikan juara sekarang.. Dah pandai bermain dan bergado bersama.. Mommy doalan semoga anak2 mommy berjaya dumia dan akhirat.. Menjadi khalifah Allah yg bermanfaat kepada org lain.. Amin2 ya Rabb..

No comments:

Post a Comment