Monday, March 28, 2011

~boyak daaaa..........~

uwaaaaaaaaaaaa........... 


saya sangat cedey apabila melihat gambo2 lama saya yang selim-melim itu... okeh2... dulu masa zaman anak dara sunti... berat badan saya adalah 59-65kg sahaja.. sesuai lah kan dengan ketinggian saya 168cm.. agak tinggi la jugak ngasenye.. hikhikhik... time tuh zaman cintan cintun.... uiissshhhh en.hubby tengok tu yang ngorat tuh.. hikhikhik..
                    

        tgk saya.. kurus kan... en.hubby pun sama.. duduk dekat2..hikhikhik...

tapi selepas berkahwin.. berat saya semakin hari semakin bertambah... stresss okeh!!!

    haa seee... tak tipu okeh!! mmg dah boyak.. pose pun jauh2 biar balance..


sekarang nih.. macam2 aku cuba untuk dapatkan shape badan yang macam dulu balik... diet????? urmpp..... every day 3 layer egg sandwich and oren juice..   bagus kan??? hikhikhikhik.... 

selain itu jugaa............... 

saya mengamalkan senaman lari 20 pusingan dalam rumah antara dapur ke ruang tamu.. susah nak berpeluh.. mungkin faktor cuaca.. (bajet tutup kipas konon panas n bg kuar peluh.. hahahahahah).... selepas penat bersenam saya akan duduk di sofa dan zzZZZZZZZzzzzzzzz...... hahahahahah........ papepun i;m still worry bout my weight and shape.. yela... org lelaki nih.. mulut cakap takpe tapi nampak pompuan cantik tetap dieorg suka ye tak.... so klu kat rumah tu dah asik tgk tak cantik.. tak mustahil la nanti die nak cuci2 mama dgn yang cantik.. eeeeeeee... i have to work out to get my previous body shape!!!!!!
  

       i want to be a fabulosity like this... 
                    luv ya kimora!!! 
                                          

bubye!! 
                                        


No comments:

Post a Comment