Saturday, July 17, 2010

~hoolllaaaa.. i'm blogging back!! ~

fuhh fuhhh fuhhh..... uhuk..uhuk..
lahaiiii dah berdebu cinta plak hai blog aku nih.. mane taknye dah lama tak hupdet... kwang3.. sorry noks.. mak takde lappy ler.. adik bw plak g kolej dio.... okey2... meh nak story morry cite pasal ape yg berlaku atau menimpa aku semenjak aku berdiam diri nih... kwang...

okey2... 1stly.... aku merasa menjejakkan kakiku ini ke bumi kelantan nan permai.. ececeh.. itupun setelah hubbyku nak habis kursus barulah die teringat nak hangkut wife tersayang die nih... hikhikhik... aku lodging (huahuahua perkataannye kan.. heheh) umah skot hubby.. kapt hawanis... atau aku senang panggil die kak wanis jer...

alkisah...
kami berdua sampai di kem desa pahlawan pada pukul 11 lebey.. dekat tgh mlm gak ler.. cari nye cari maka kami pun sampai di quarters pegawai kem desa pahlawan.. sembang nye sembang.. dekat kul 1pg kak wanis minta diri nak tito... so kami pun wat la tour umah tu jap.. memandangkan dah malam.. maka aku pun tak nampak lah kawasan dibelakang umah tu... takpe lah... siap2 terus tito..

keesokkan pagi yang hening..
aku pun bangun lah awal.. kejut hubby sebab die ade kelas pg tuh... bile hubby bangun n g mandi.. aku pun pikir nak tido lah.. tetibe die panggil2 aku.. "mama, cume mama g tgk belakang umah tu ape.. ikut tingkap bilik air.." aku pun dengan langkah ngantuk g le kat bilik air.. saya yang menurut perintah okey.. hehe... aku pun jenketkan kaki sket n tgk... ALAMAK AIII.. TERKEJUTNYA DEN... BELAKANG UMAH DIO KUBUR CINA DENGAN JARAK TAK SAMPAI 100 METER PUN.. adooiiiii.. dah le nak tinggal sorg.. hikhikhik...

so itu kisah rumah quarters pegawai... now kite beralih ke kisah aku shopping di rantau panjang... ntah mcane ketika aku berjalan2.. aku berkenan sangat kat satu baju baby girl... warna hitam putih.. tetibe dalam kepala aku aku teringat sangat kat sorg baby cute yg bernama awli alwani... heheh.. sebenarnye aku tak pernah jumpe pun dak tecik nih.. tp ntah nape aku suka sangat ngan wajah yg tomei n keletah die yg tak reti duk diam.. haiiihhhh.... so i bought the dress for her... hope 1 day i can meet her n dukung her.. heheh... hope one day dapat ar jumpe die.. nk dukung n cium2 pipi die tuh.. hehehe... onie tunggu untie yer.. heheh...

itulah antara yang berlaku kat aku selama hari nih... selain tuh aku dah duk jauh dari hubby.. sementara jek,... sampai awal taun depan bile kem kat kedah tu siap.. i follow u... hahahaha... k lah.. got to go now.. t ade mase aku taip2 lg yer.. ngeh3.. bubye for now....

No comments:

Post a Comment