Wednesday, October 26, 2011

Kesah mak buyong yang berjalan sesaje.. Hikhikhik

Arini saya beejimba2 bersama kawan masa saya sekolah dulu.. Kami berdua merayap ke Jusco Ipoh.. Huuuiii bestnye.. Jenjalan dan jenjalan bersama.. Hehehehe.. Tak bawak camera so henpon Cik Khody (nama timangan kawan saya) itu yang menjadi camera rasmi acara jenjalan mesra kami hari ni.. Hahahaha... Kami sampai dah tengah hari rambang so parking punyalah susah nak cari.. Mujurlah Cik Khody nih pakai kancil jek.. So senanglah kami sumbat kat celah memana.. Siyes kami sumbat je kete tu.. Dengan bantuan instructor tak bertauliah ni selamber je kete tu menyempit kat dengan kete lain.. Hahahaha..

Masa kat jusco tu kami berjalan2 dan saya pun dapat dal makan apa yang sana nak.. Haaaa puas hati gilos.. Makan kat secret recipe.. Ermmm dapnye...... Saya order grilled chicken wif mushroom sauce and herb rice and my peberet drink da great green apple kasturi.. OOOOwwwwHHH wow.. mabeles gilee...

Lepas kenyang mencekik dan menyembang kami pun jenjalan le kat dalam jusco.. Saya menyambar sepasang kasut yang selesa dipakai oleh ibu2 mengandung dari jenama larrie.. Selesa sangat kasut tu dan die berwarna grey kesilveran.. Hahaha.. Korang imagine lah sendiri kaler dia macamane.. Hehehehe... Nak gak sambar baju ngandung sebab tgk tadi yang brand scarlet nya baju ngandung murah2.. Tapi sobar2.. Tunggu itu en.suami pulang haaa.. Hehehe.. Gile kedekut ekk..

Lepas puas berjalan di jusco ipoh maka kami pun bergerak ke gunung lang.. Best gak kat situ.. cantik tempatnya.. Ada orang naik bot merentasi tasik lagi.. Hehehhe... Lepas aje dari gunung lang.. Kami puun bergerak balik tapi sempat singgah ke Restoran Mee Rebus Ramli.. Bukan makan mee rebus pun.. Sebat fries ngan air je,.. Dah settle makan baru kami balik.. Haaaaa bestkan.. Seharian mak buyong ni berjalan.. Disamping mak buyong berjalan, en.suami mak buyong pun berjalan jugakk... Dia pergi padang besar.. Hamboi2.... Kata beliau ada hadiah untuk saya dan beliau pusing 1 padang besaq cari.. apakah hadiahnya. Tungggguuuuuuu jumaat atau sabtu ni beliau bawa untuk saya.. Heheheheheheeh... Xsabar nya.. Okeylah.. Sekian saja laporan untuk hari ini.. Tatata

No comments:

Post a Comment