Sunday, October 23, 2011

Saya rindu Inche Kapten saya.. :'(

okey.. ni entri pasal saya yang sedang berada dalam rasa kerinduan terhadap suami saya.. Siyes saya memang sedang merindui dirinya. Ya Allah kuatkan lah hatiku untuk menempun seminggu yang sangat berat ini.. Suami saya berada di Alor Setar kerana ada latihan menembak.. Saya tau beliau pun merindui saya dan lebih2 anak kami yang berada di dalam kandungan ini kerana baby sudah bergerak dan sangat suka bermain dengan abahnya... :'(

Sejak malam semalam saya tido sendirian tanpa pelukan suami.. ciuman dahi dari suami serta gurauannya.. Damm it..! Saya merindu suami saya yang teramat sangat2.. Bukan saya tak biasa ditinggalkan begini.. Cuma bila perasaan rindu ini mengamit saya jadi lemah.. Mujur suami tinggalkan peneman setia di dalam rahim ini... Alhamdulillah kali ini saya cepat merasa gerakan baby.. Setiap kali saya curi2 menangis bila merindui suami anak kecil ini akan bergerak.. Faham ke dia perasaan mommy yang sedang merindu ini?? Atau dia juga sedang meriindu abahnya...??? Ntahlah.. Saya tak punya jawapan untuk itu...

Ya Allah kuatkanlah hati ini.. Semoga titisan airmata ini jadi pengubat kerinduan pada suamiku tersayang.. Di depan orang saya bergelak ketawa tapi di dalam hati saya menangis.. Saya rindu suami saya.. Tak sabar menunggu beliau pulang dengan selamat ke pangkuan saya.. Saya nak peluk beliau.. Saya nak tido dibawah ketiak beliau.. Menyembamkan muka saya di dadanya.. Ya Allah kenapa saya lemah begini.. Kenapa kalah dengan emosi saya sendiri??? Kuatkanlah hati ini Ya Allah.. Tak lama pun beliau pergi bertugas.. Nurul.. Janganlah kau lemah begini.. Suamimu pergi menjalankan tugas di sana.. percayalah diri kau sentiasa didalam hatinya... Berhentilah menangis.. Kerana bila kau kuat, suamimu juga begitu.... Percayalah...

No comments:

Post a Comment