Saturday, February 18, 2012

Kasut oo Kasut..

EEEEEhaiiiiiiiiLLaaa lamanye saya tak membeli barang untuk diri sendiri.. Since now duk sibok laa membeli barang2 untuk preparation menyambut Muhammad kecik kami yang terchenta nih.. So, aritu adalah jenjalan dengan husband.. Kami pergi Queensbay Mall, Penang.. Ronda nye ronda kami masuk lah Al-Ikhsan.. Jenjalan punya jenjalan teringin lak nak membeli kasut ala2 sport tapi casual.. Hoh cemana tuh??? Hikhikhikhik...

Ronda nye ronda (haiiihhhh dah macam polis terapik lak..) suami terbekenan lah ade 1 kasut nih.. Brand nike.. Kasut saya tau, bukan kasut beliau.. Cantik gaklah.. Siri Mary Jane.. Design die cantik.. Dan yang paling pnting sangat seswai untuk saya yang bakal bergelar mommy kepada seorang baby boy.. InsyaAllah.. Kiranya kasut nih leh la wat exercise jogging kat dalam mall nanti (assume kejar budak as jogging kay) hahhahahah... Sebab pengalaman saya membawa anak sedara dua orang tu.. Memang tak seswai langsung kalu nak pakai hill org kasut2 yang ala2 feminin hokey..!!!! Tu dak pompuan tuh.. Nak tau tak cemana rupa kasut nike tu??

HAAAAA... NILAH DIER NYE.. SIMPLE JEK...

Kaler jek lain sket sebab kasut yang suami saya minat tuh kaler dark purple (replace hitam tu) n putih (replace pink tu kay..)... Kasut nih ringan.. So kepantasan berlari akan bertambah.. Hahaahahah.. Tapi tak beli pun lagi sebab kaki dah bengkak.. Beli kang bila kaki dah slimworld balik.. Dah tak sedap pakai.. Petua nak beli kasut dari jenama sukan nih.. Masa beli jangan lah jari atau kaki anda injured.. Sebab nanti masa try akan sakit n kita akan amik size yang lebey besar.. Dan kasut nih akan mengembang sket bila dah lama pakai.. Then nanti tak selesa memang out terus k.. So niat KIV sampai deliver.. Huhuhuhu.. NIH BELI PAKAI DUIT SIMPANAN SENDIRI GAK.. Sebab kesian kak suami.. Dia dah  bagi duit belanja yang lebey pada cukup.. Segan kot nak minta lagi.. Sebab tu kalo nak beli barang saya akan fikir banyak kali tak pulak macam tuh kalau beli barang baby. perabih puh takper.. hahahaha

Selain kasut nih.. Kasut yang duk asik pakai adalah dari jenama crocs.. Hahahaha kasut getah yang menjadi trend sedikit masa dulu.. KIKIKI.. Sangat selesa hokey.. Dan tak slippery.. Selamat untuk preggy mommy yang sarat nih.. Crocs nih pun ada banyak siries.. Yang saya duk pakai la nih adalah jenis MALINDI.. Haiiihhhh nama die pun... Gegirl sangat.. HIHIHI.. Saya nyer kaler itam... Nak tgk gak gambar??? Hah jap..

HAH.. NI DIE.. SEJIBIK GINI..OPSSS SEBIJIK....


Kasut nih ringan... Hohohohoh.. Pehtu lembut.. Bila mengandung nih itu yang penting kan.. Agar betis tumit sume tak sakit.. So nila kasut yang saya rajin pakai time preggy nih selain kasut larrie yang saya pernah mentioned dulu.. Tapi.............................. Since dah masuk bulan ke 8 nih.. Dah malas pakai kasut dah.. Sebab kaki dah macam ubi.. Hoh siyes weh..!!!! So selesa dengan selipar je lar.. Kikiki.. Tak kesah lah kasut tu ringan cemana pun lembut cemana pun.. SELIPAR..!!! Hihihihihihihi.. So for now on till baby birth... TARAAAAAAA........................
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

CROCS CLEO FOR ME..!!!!!!!! hahahahahahahahaahha....


Hahahahaahahahah..... SELIPAR CLEO nih lah yang menjadi PUJAAN HATIKU..!!!!!!!!!!!! kbai.. :-)

No comments:

Post a Comment