Sunday, February 19, 2012

Nak ice blog.. Tak pedulik NAK GAK HOKEY!!!!!

ADOIIIIIIYAIIIIIII... Tengah-tengah diri ni dikecam dengan serangan GDM (kencing manis time ngandung) ni lah nak nye pun.. TENSI mommy tau tak..!!!!!!!!!! Apa pun tak leh wat.. Baring teringat.. Duk termenung apatah lagi.. Paling sadis.. Ngah uk.uk.. PON teringat gak.. Adessss...!!! Apolahhhhh.. Setiap kali pegi CS tuh.. Lalu jek tingkat 3 tuh mesti mata meleret kat kedai pink yang lampu kaler2 tuh.. Ehlaahaihhhh..

TAK SUKA LALU KALO ADA KEDAI NIH SKANG TAU!!!!!


Kalau ikutkan sangat selera nih kang tak pasal2 kang duk masuk kluaq wad kenanga kat HSAH tuh.. Cakap je kenangan bape.. 9,11,12 sume saya dah penah check in tau.. Bukan sebab GDM jek.. Tapi adalah sebab2 len gak.. Nurse pun dah kenai dah dengan muka saya ni.. Buku pinky saya tuh dah tebal ngan discharge note dari HSAH tuh.. Haisssshhhh... Punya lah hebat, labour room pun dah pernah check in sebab ade contraction aritu..Ehhh dah menyimpang kot lain lak entri nih.. Kikikikikiki...

Ice blog nih memang sedap.. Sambil sesedut air atau ice blended die tuh.. Kunyah2 bubble tuh.. Bubble tuh ade gak orang panggil pearl.. Kaler dia hitam bulat2 kecik macam *tutttttttt* (sesuatu yang berkaitan kambing..hahahaha).. Sedaaappppppp.. Ada perasa juice buah-buahan atau coffee.. But for me.. Chocolate or white coffeee is vvvvvvveeRRRRRyyy the delicious hokey..!! Takde lah kata saya nih nak yang dari kedai pink name COOL BLOG tu jek.. Each a cupp pun hokey jek wa layan.. Start minum ni masa duk kat kluang dulu.. Skang nih kat RnR pun ada gak kiosk cool blog nih tau.. *sume nih punca wat saya leleh ayaq lioq.. :-P

OOwwwwwwhhhHH tekak saya sangat inginkannye.. Nak.... Uwaaa.. Agak2 boley tak kalo minum sekali ni last sebelum bersalin.. Hikhikhik.. Degil betul mommy nih kan.. Huhhuhuhu.. Tapi ia sedap... Errmmmmm kita tgklah ekk setakat manalah saya berjaga mengekang ketagihan saya nih.. Huhuhuhuhu...

Tidoq malamku mimpikan kamu.....................................................
NIH SAJE KAN GAMBO NIH WAT ORANG LELEH AYAH LIOQ..!!!!!!!!! MENCIK..

No comments:

Post a Comment