Monday, February 27, 2012

Kisah semalamku yang bosan..

Ellohaaaaaa...

Apa daa saya nih ekk.. Orang hupdet cite baru, tapi saya hupdet cite semalam.. Hahahahha.. Bior ler ada saya kesah.. Kihkihkih.. Okeh2.. Citenyer bermula bile en.suami saya kene duty semalam.. Hohohoho.. Saya kalo buleh tak suka.. Memang saya memilih untuk tidak menyukai bila en.suami saya kene duty ari ahad.. Sebab, kalo duty ahad beliau akan balik pada petang senin.. Hohohoho.. *hokey saya ngaku saya suka duk kat bawah tiak asben.. Kihkihkih..

So, pepagi bebuta beliau pun pegi lah keje.. Lepas jek daripada tuh.. Eeeeehaiiii saya rasa masa tu macam kekura wat catwalk jek..*hoh cemana tuh?? Kihkihkih.. So, bila dah bosan sangat.. Mulalah saya ke playground saya aka dapuq.. Hahahahaha. Cek punya cek.. Ada bahan2 wat puding koko bersos custard.. Hohohohoho.. Terkedek2 lah mak buyong nih wat akhirnya.. SIYAP!!!!!! *sorry takde piccas lak.. Sebab saya dah bagi jejiran.. Takpe2 lepas nih kalo wat lagi saya amik gambonyer la ye.. Kikikiki..

Hoh.. Sampai tengahari.. Dah kebosanan melanda kembali.. Kehkehkeh.. So, kembali kita ke DAPUQ.. Geledah nye geledah.. Jumpalah sekotak serbuk jelly.. Hohohohoh.. So jampi2 jadik jelly koktail.. Hahahahahaha.. Gambo nye ade tp nanti saya huplod ye bab kat enpon.. Hikhikhikhik.. Kalo amik kat google tak besh lah kan.. Sebab bukan saya yang wat.. Hikhikhikhik..

Seharian duduk umah ehlaaahaiiii bowink..bowink..bowink.. SIYES k.. Nak plak tunggu sampai petang esoknya (arini ler) untuk jumpa hubby.. TAPI.. Alhamdulillah suamiku pulang lah pagi tadi..Hahahahah.. Wife mana yang happy kan.. Hubby request nak bekpes.. Then saya sediakanlah roti bakaq ngan nescafe serta beberapa ketul nugget.. Kikikiki.. *time nih baru teringat ngah sarat.. Hihihihihihi...

So, pagi tadi hari saya bermula dengan perasaan yang sangat bahagia.. Hiihihihihi.. Hokey itu sajalah entri saya.. Kikikikiki.. 



No comments:

Post a Comment