Thursday, April 7, 2011

miss P.. where are you??

 assalam.......

     ni kisah miss P (period) aku yang tak kunjung tiba nih... apakah?? adakah?? betulkaah?? ish... rasa macam ntah lah... TAK KOT!!!.. bukan tak nak, tapi kalo boleh nantilah dulu... tapi ade orang cakap yang org yang bersalin (assume aku bersalin lah aritu ekk) miss P memang suka main ba ba cak... so terubatlah sikit rasa gusar dihati nih..

    ikutkan hati memang nak cepat dapat cik nurul jr nih.. tapi..... rasa fobia pun ade nih.. infact, aku pun baru lepas pantang tuk nenek... tapi kalo dah tuhan nak bagi, aku terima dengan hati yang terbuka dan syukur... yela.. sape tak nak jadi MOMMY kan... tapi ikut sejarah silam tahan kesuburan aku nih.. agak senang lekat.. macam 1st carry dulu.. aku disahkan bunting pelamin.. means pregnant dalam masa yang terdekat LEPAS nikah.. aku pregnant masa baru 3 minggu nikah... haaaaa ekspress kan.. hikhikhik.. kandungan tu twins.. dan sayang ia gugur mase dekat 20weeks... and kandungan yang 2nd tu plak lekat masa sebulan lepas misscarriage tu.. tapi still aku takde rezeki gak..

   so dis time.. miss P aku masih tak kunjung tiba... merajuk ke hape.. aku pun tak tau... hurmmm.... nak wat test??? mcm hati yakin takde.. tapi jauh dedalam hati masih ade risau gak.. lagipun, aku ngah on ubat.. mcm tak elok lak kalo aku memang pregnant.. ish... fenin.. n risau.. tapi nanti aku akan check jugak...........

No comments:

Post a Comment