Friday, April 1, 2011

~nak meatball ikea.. nak meatball ikea.. ~

as salam....

entri aku kali ni adelah mengenai kegilaan aku pada makanan yg bernama sweedish meatball...

sudah pasti ler apabila sweedish meatball pilihan aku adalah yang dijual di IKEA..

 
ikea... tak sure lak haku ikea mane nih.. tapi memane ikea serupo jo.. hikhik

di ikea nih... ade food court.. dan antara menu yang paling laris di situ adalah sweedish meatball..

sweedish meatball ikea kesukaan saya.. nyummy!!! klu g mesti order yang doploh biji nye... sorang makan k !!!

 kalo korang nak tau.. selalu kalo g sana ari cuti specially sabtu.. mesti kene queue paaaaaaajang hokey!!

so untuk mengelak lenguh kaki, aku ngan en.hubby selalunya akan sampai ikea around 12 lebey...
nak tau nape?? sebab time tu orang yang keje halfday tak balik lagi.. hikhikhik...

tak caye??? haaaa nenok ar cendiri.... 

 dan.. selepas beratur panjangg......... akhirnya.. tengtengteng.....

yeayyy!! dapat dah makan meatball ini akhirnya..hikhikhikhik...


tapi...........



itu sume mase aku duduk kat rawang....
nak pegi ikea dekat je.. jaraknye ala2 sekangkang kera.. nampak noo nipunye kan...  

sekarang aku dah duduk di sungai petani, kedah....

tak berbaloi la kan nak balik sana semata2 sebab nak makan meatball jer...

tol,minyak,dan macam2 lagi bukan ade subsidi.. hikhikhik...


dan jalan penyelesaiannya ialah.............

tarrraaaaaaaaa.........
my homemade sweedish meatball... masak sendiri hokey!!!! 
so takde lah kempunan sangat nak makan bende alah nih.. hikhikhikhik.....

No comments:

Post a Comment