Wednesday, April 6, 2011

ni boikot ke hape??

hyezzzzzzzzzzz sume.. cehh macam le ramai no yang baca blog haku nih...

   entri ni nak story pasai beberapa pe'el en.hubby tercinta nih.. the story begins when semalam kelmarin en.hubby kene pegi keje semula pada waktu malam.. masa die balik petang tu, memang lah aku tak nampak lappy die.. mungkin die saje tinggal sebab malas nak dok angkut menatang lappy nih kesana kemari kot... so aku takde lar tanya..... (in fact mase tu ngah perang cool dingin sket.. bese le somi estri kan..)

   waktu die pulang tengah malamnye plak kan, aku pun takde lah tanya sebab perang tak declare aman lagi (ish..ish..ish.. apo nak jadi dua ekor nih kan.. tapi skang dah okeh la..) tetap aku tak nampak lappy pokcik nih lagi.. dalam hati berkata mungkin die tinggl dalam kete kot ~errkk sangat berani meh??? salo2 kalo nak tinggal lappy dalam kete mesti pokcik nih gigih cabut bateri die pehtu sumbat lam handbeg aku (sebab tu handbeg aku sume kene besor2 blaka.. mcm peti doraemon dah).. so persoalan ini terus aku bawa kedalam mimpi.. zzzzZZZZzzzzz...

sad.... lappy takde....
                                                                 

   esok paginya, waktu en.hubby bersiap pegi keje...  infact mood pun ala2 ok gitu.. aku pun tanya.. (bese dah pagi2 jadi seketeri pokcik nih peringat habih sume barang2 die.. enpon,beg duit.... klu tak ade je tinggal) soalan yang ditanya "papa, mane lappy papa??" pehtu ngan muka selamber badak pokcik tu jawap "tinggal kat opis.."eehhhlaaahaiii.. sejak bile pokcik nih pandai tetingal barang espeseli lappy transformer nih?? adakah die sedang cuba memboikot aku yang suka berFB pada tetengah malam sampai ke pukul 2,3 pagi?? adakah die sedang menguji tahap kegianan  ketagihan aku berBLOGing?? apakah erti semua ini??? ecececeh.. macam ayat filem malaya dulu2 pulak ekk..

  mujur tadi en.hubby bawa balik lappy die.. so aku macam mat pet terus sambar lappy dan buka FB dan BLOG... geleng pale pokcik tu..~aku siap meset pesan suh bawak lappy balik mase die kat ofis.. hikhikhik.. LEGAAAAAA.... so boleh la aku berFB dan berBLOG dengan girang.. arebaaa arebaa.... tabedabedooooo...

yeeehaaaaa.. happy dapat lappy.. tenkiu en.hubby....
                                   

No comments:

Post a Comment