Wednesday, June 9, 2010

~baju raya da story~

haiiihhhh... 
semalam aku ade lah bukak citer kat hubby aku pasai baju raya taun nih... yelah kan.. taun nih 1st time aku beraya sebagai seorang isteri...(excited giler nih... muahaaha).. aku pun tanyalah kat hubby aku tu taun ni kte nak pakai kaler ape eyh... aku dengar2 family aku dah decide dah pakai kaler ape.. bese family aku ni selalu sedondon2 di pagi raya.. ala2 baju sekayu gitu.. aku siap tepon makcik aku nih.. nanyakan tema taun nih.. tetibe makcik aku cakap kene follow ade sorang pakcik aku yang dah advance beli kain.. (tak patut lah.. selalu kami meeting dulu..haihhhh)..

tetibe hubby aku cakap tak nak plak ikut tema.. eh la haaihhh taun lepas die dah ikut pun family aku.. kami sesama pkai maroon gitu... aku tau nape.. ini adalah kerana die tak ngam ngan pakcik aku tu sket.. suddently hubby cakap taknak wat baju melayu dis year.. adoooiiii papa ni nape??? nak pakai baju india ke cina ??? dah nama raya.. takkan nak re-use baju taun2 lepas.. mmg lah berjimat.. tapi ye lah ni kan first time nak raya somi estri.. haaiiyooo terkesima aku jap...

fenin3.. 
hubby cam nekad dah siap kata takkan kuar duit utk wat baju raya... ish3... apolah die ni.. marah sgt2... tapi aku tau die tu cakap mmg ikut sesukasuki hati die jer... tapi takpe.. aku cool jer sbb kalo die tanak kuar duit takpe.. biau bini die yg tershayang ni kuar duit beli kain wat baju hubby dia.. aku dah plan macam2... bile dah buat aku tau die akan pakai.. (kata MIL dr kecik die mmg gitu.. haihhh mcm2).. so dis year aku tanak ikut tema sesape sebab aku akan pakai sedondon ngan hubby aku jer k.. hahah.. 

taun ni insyaAllah kami somi estri akan beraya di kampung aku.. yess!!!! hepi2.. so bagan datoh here we come k!!! heheheh... ikut plan ptg raya pertama tu jugak ler aku akan balik kuala kangsar.. raya ngan mertua.. ekceli aku raya mane2 pun hokey jek.. tp tu sume plan jer.. ye lah.. mane tau tetibe laki mak kene keje nokk time raya.. haiihhhh minta2 dijauhkan lah.. hehe... k lah.. mak pun dah ngantuks ni.. bese ar.. henpun dah tet tet.. u olzz tau2 lah kan.. huahuahua.. tata for now...

No comments:

Post a Comment