Monday, June 14, 2010

~rindu.. windu.. rindu.. duh.. duh.. duh..~

iiiisshhhhh.... arini dah 2 hari aku tak jumpa hubby aku... tetibe timbul perasaan rindu yang amat sgt2... eekkk ee leehhh.. pehal lah aku nih nak merindu rindu nih???? bukan tak pernah hubby aku tu duty.. tapi ntah lah... aaaiiiyooo... susahlah mcmni.. dah lah hubby akan ke kelantan 3 minggu.. haaiihh nurul!!!!! dun be like dis lor.. be strong n relax.. fuuhh..fuhh..fuh.... (tarik nafas dlm2 kononnye nih.. ahaks..)..

hmm start ari selasa nih aku ngan hubby akan berjauhan selama 3 minggu.. lamanye tu kan... tapi nak wat guana... (loghat terengganu sket k.. hehe).. dah tugas die kan.. die kene g kursus di kota bharu.. huuiisshh jauh tuuu... (dlm otak dah list kain pasang, tudung, brooch... eekk lahaaaiii..hehe) hmm hujung bulan ni baru lah die balik.. hurmm maksudnye aku ade sket je mase lg ngan die sbb start 1hb aku dah start keje kat rawang.. pastu waktu keje aku sabtu ahad kenkadang kene keje.. so bile masenye nak jumpe?? :-( 

tapi nak wat cane kan.. dah namenye mencari rezeki.. takpelah.. aku sabar jer.. buka lama pun.. awal taun depan aku akan berpindah ikut hubby balik.. insyaAllah... dengarnya awal bulan 3 nanti.. hooorrraayyy.... hehe.. mai pakat ramai2 duk sg.petani.. ngeh3... mcmnilah life bila bersuamikan tentera.. (bukan nak ngeluh k.. tidak sekali okeyyyyy!!!) apepun aku redha... hidup berpindah randah... berjauhan.. sentiasa ditinggalkan.. aku redha.. semua itu adalah tuntutan tugas dan aku sebagai isteri haruslah terima dan bersedia.. (pergghhh ayat mcm menteri pembangunan wanita dah nih.. haha)

papepun hidup harus diteruskan.. bila kite redha, maka semuanya akan jadi mudah... doa selalu dah serah pada yg Maha Esa.. He know watever He state for us k.. (dah jadik ustazah plak dah... kuikuikui.. ustazah omputih k.. hehe) so stay smile and cool jek... oklah.. got to go.. bye for now.. see u on da next post haa...adios... (^.^)

No comments:

Post a Comment