Tuesday, June 8, 2010

~ citer pukul 5.30-6.50 pg~

huarggghhh.... 
nantoknye sepasang mata yg agak sepetku ini... almaklumlah minggu ni tetiap hari bangun seawal 5.30 pg.. tepat masuk waktu tu.. alarm 3 henpon hubby akan melalak2 mcm budak mintak susu... haihhhh... sume kejadian ini adalah berpunca kerana hubby kene berulang alik kuala kangsar-tepen.. (aku gak yg nak.. ollaaaa).. 

seperti bese lah.. celik je mata aku ni, aku akan terus ke dapur untuk siapkan makanan.. tp selalunya my MIL dah bangun dulu... n bile aku masuk dapur selalunya dia dah half way siap sarapan pg utk hubby n aku sekali ler.. hehe... agak2nye lah kan.. aku kene bangun kul bape ekk?? apakah pukul 4.00pg.. OWH NO..!! aku masih berpoya-poya di alam mimpi lagik.. 

sesudah makan sarapan..(aku pun nyibok join sekali mcm le aku pun nk keje sekali.. hehe) hubby akan terus ke depan umah.. (pinggan,sudu,cawan sume tinggal kt aku ok.. dah bese kot.. eh la haiii buruk perangai) untuk siap2 g keje.. aku akan nyusul setelah ngemas2 meja makan.. bile dah ke depan.. aku akan jd seketeri die.. duk peringat kat dia, henpon, dompet, n segala bagai lah.. (hubby aku ni ade sindrom lupa sket)..

lepas jek die siap2 pakai kasut, aku akan hulur tgn atau die yg hulur tgn... aku sambut dengan penuh sopan.. ececeh.. praktis untuk raya... huahuahua... pas cium tgn seperti somi estri len.. dahiku pasti mendapat haknya.. ewah3.. cantik bahasa aku ni.. hehe.. dan die akan menaiki kete dan terus bergerak menuju ke tepen.. aku lak akan memerhati dr umah hingga hilang dr pandangan.. ewahh.. mcm drama melayu lak ekk.. hehe.. gasak lah nokk.. janji mak rase bahagia...

lepas tu aku akan masuk bilik dan on lappy n solat.. itu wajib hokey... perkara pertama aku buat ialah buka fesbuk dan taraaa. hobi baru... wat exam penulisan bahagian A... (hupdet blog daa... kehkehkeh).. dan tepat 6.50pg henpon sony anak lelaki eric (ericsSON.. hikhikhik) haku akan berbunyik.. tet tet.. n msg die confirm gini.. MAMA, PAPA DAH SAMPAI KEM PKUL 6.50 TD.. hahaha.. so aku rasa lah sistem dalam diri hubby aku dah set 6.50pg mesti arrived kem.. huhuhu.......

lepas dapat meset tu.. secara automatik gear N (Nantok.. kwang3) terus mata haku ni... aku rasa badan aku ni dah set kot.. stay mata segar sampei dpt meset dr hubby... pastu terus tukar gear tanpa notis... hahaha....so skang aku dah tak larat nak bukak mata.. aku nak tito k.. muahahahaha.. tata.. bubye..



No comments:

Post a Comment