Monday, June 7, 2010

~ sekali kecewa?? tak leh bahagia?? ~

  hurm aku tetiba rasa tgn aku ni dh gatai sgt nak taip2.. aku pun teruslah menuju ker lappy pusaka hubby ni.. ekceli aku nak taip pasal topik di atas.. (malas nk taip byk kali k.. ).. topik ni mmg ade kene mengena ngan idop haku nan indah ni.. (ewah2..) hurmm aku dulu pun pernah gak kecewa bercinta ni.. masa itu, mcm dunia ni nak terbalik dah.. rase mcm nk mati.. (astagfirullahalzim.. mujur tak mati.. kalu mati tak dpt kawen ngan prince charming aku tu.. ahaks).. dalam setahunlah aku meraung.. menyendiri.. meratapi.. haiihhh mcm2 'mer' lah.. tp after setahun n bile aku dah tenang aku jumpa hubby aku sekarang ni... lepas setahun hah dh jd somi estri.. hehe.. so, aku nak nasihatkan. pada sesape yg ngah frustrated atau kecewa tu... jgn lah nak bunuh diri.. nak mkn ubat tido lah.. terjun bangunan lah... eh la haihhh.... takdenye bf/gf (ade ex kt depan k.. ) tu nak balik kat kite.. kalau ade pon peratusnya sket saje.. kan dah wat rugi n rosak badan jer... tuhan tu tau ape terbaik utk kite.. mungkin yg ni tak bagus utk kite.. akan dtg kite dpt lg bgus dr yg dulu... just be cool n relax.. serah sume pada yg Esa.. percayalah... tgklah aku skang.. dah bahagia dengan anugerah yg diberi... thanks Allah.. Alhamdulillah..:-)

No comments:

Post a Comment