Tuesday, June 8, 2010

~make up... make up..ooo make up..~

huahuahua...
sume insan yg lahir bergenderkan pompuan mesti suker gile make up kan... anak sedara aku yang kecik umor 4 taun pun pandai suh aku make up die.. kali ni aku nak story-mory (perghhh kata ganda k.. ahaks) pasai make up aku.. aku agak suka make up lah gak.. tp aku akan make up mase ade majlis je ler.. setakat kuar g pasar make up tebai2 kang org kata mami jarum lak.. ahaks..

 kisahnye....
aku sangat suka pada satu mak andam ni.. namenye kak ros.. die ade saloon die kt damansara damai.. die lah yg make up aku dari aku nikah, sanding malam n siang... hasil keje tgn die... gorgeous.. tu bg aku lah.. tp bg org leh aku tak tau lah.. mase kenduri aku aritu, hasil contengan tgn kak ros sendirik adalah masa malam nikah n sanding malam.. ( aku rase die ni pro make up mlm je kowt.. ahaks..) but mase sanding siang ade sorg lg mak andam but dr saloon die ler.. so semenjak dr hari itu, segala majlis yg memerlukan make up aku akan haloo kak ros ni...

ini bukan doktor nk cabut gigi k.. inilah kak ros.. mase ni proses nak make up utk nikah.. baring tau..

hah tgk.. die pakai jari jer sbb katenye lebih rata gitu... gasak lah kak ros... asalkan cantik.. hehe..

lepas hampir 2 jam aku baring sampai nak tertido... taraaaa...

inilah hasil contengan kak ros.. hehe.. aku suka sgt eye lashes and mata aku bile make up gini.. hehe

pastu keesokan harinya... 

waktu ni make up mmg sgt2 simple n natural.. ni mak andam kedua nye hasil tgn... heheh.. tqvm....

n last sebagai penutup acara perkahwinan aku.. sanding malam....

 yg nilah make up yg paling2 aku suka... hahahah.... kak ros yg wat...santek bgt nih................

so ni adelah antara muka2 aku lepas make up.... hehehe... aku ade gak alat2 make up.. tp kalo nak g majlis2 yg besar atau formal.. aku prefer di contengkan oleh make artist yg pro.. hehe... tapi sume tu terpulang pada selera sendirik kan.. yg penting aku suka kak ros.... hahahahah.. :-) 

p/s: sesape nak mengunakan khidmat kak ros (khidmat make ler...) leh tinggalkan comment yer.. heheh...




1 comment:

  1. Awk nak contact no dia.. emeralda_84@yahoo.com

    ReplyDelete