Monday, June 21, 2010

~haku yg pelik ke pelik yg aku??~

ini kisah aku dihari ini.. ewah2.. dah macam malaysia dalam sejarah lak ekk.. hahaha... kisahnye bermula apabila aku rajin menukar nama aku dalam fesbuk.. hatta nama aku memang agak ganjil2... its like owg tak pernah terfikir nak taruk nama mcm nama haku.. haaaa itulah aku.. kwang3... tapi dalam manyak2 namakan.. apesal org sgt2 persoalkan nama LADYNURUL TAMINAMARRION.. dan JELITA NURUL?? y???

okey2!!! meh nak ecepelen ni...
LADYNURUL TAMINAMARRION tuu.. haku gabung2 dr nama 2 buah movie best.. iaitu PRINCE OF PERSIA dan ROBINHOOD.. formula die gini.. (ececeh.. dah macam formula add math lak ekk.. hikhikhik..)

LADY MARRION (ROBIN HOOD) + PRINCESS TAMINA (PRINCE OF PERSIA) + NURUL=
LADYNURUL TAMINAMARRION..

haaaa... dah mcm persamaan kimia lak dah formula ni.. ahaks.. so faham ekk... okey2.. move to next story...
semalam aku nengok wayang.. cito karate kid.. pergghhh memang ler besh.. so mcm bese ler.. nama aku pun akan bertukar... ek lahaiiihh... pantang je tgk wayang kan.. hikhikhik..

formula nama baru aku.. haddooiii...

XIOU DRE + MR.HAN +NURUL = XIOU NURUL HAN... (alamak cam nama mualaf lak.. huhuhu..)

hahaha.. cedap tak nama baru saya?? ala2 mualaf gitu.. haha... itulah haku.. so pasnih klu aku g tgk movie.. set on ur mind.. mesti pompuan ni (haku ler..) akan nukar name die kepada yg nama yg indah2.. hahah.. adios.. :-)

No comments:

Post a Comment