Monday, June 7, 2010

~motor vs kete ke tepen~

adoiii... dalam seminggu ni... (berkuat kuasa semalam sampai jumaat ni..) hubby aku duk berulang dari umah mertua ku ini ke tepen... semalam for da 1st time die bawa kete.. tp hari ni die bawak motor lak.. ek la haiii... risau lak aku... dengan wind breaker, ngan glove dah mcm penunggang motor berkuasa besor... padahei nye motor berkuasa kecik je pon... (lagenda hijau adik ipar.. hehe).. hmm bukan aku tak biasa tgk hubby bawa motor hatta aku sendirik pon pernah naik ngan die, cume aku agak riso ler gamaknya sumthing happen kan.. (pray for his safety.. aceceh. speaking plak..) dah le hutan nak sampei ke kamunting tu... hopefully sume berjalan lancar.... jenuh memesan kat hubby suh bawa elok2.. jgn laju2... (aku tak rase die bawa slow.. haiihhhh...) fenin22.... hopefully he will arrived to his camp safely... :-)

No comments:

Post a Comment